Denna dag gick också

Tycker precis som rubriken säger.
Denna dag har gått riktigt fort och så har vi ju även gjort en hel del. Känns ju riktigt bra måste jag säga.

Var bland annat hos Pappa en sväng nu på eftermiddagen / kvällen och spelade lite kort, snackade gojja och lite sådär. Plus kollade i mitt gamla rum där det nu är färdigmålat. Så snyggt det blev alltså! :O
Underbar blå färg. Blev verkligen hur fräscht och snyggt som helst där inne.
Då vet jag det att den dagen då nall och jag flyttar till en annan lägenhet så målar vi istället för att tapetsera om. Kommer bli grymt snyggt.

Hämtade också hem det allra sista ( förutom prydnadssaker som ändå är och gör det fint hos Pappan min) därifrån. Så nu är det inget mer att stressa över. Så därför har jag direkt när vi kom hem nästan, slängt kläderna som legat i skåpet där ett bra tag i tvätten. Börjat packa ner saker som egentligen kanske inte måste vara uppe i lägenheten. Mest minnesgrejer. Måste verkligen spara på alla minnen.
Packade upp koppar och grejer som jag fick i födelsedagspresent för hur många år som helst sedan. Så de är nu i diskmaskinen och väntar på att bli rena nästa gång det ska diskas.

Imorgon ska jag nog fortsätta att se över mina minnes grejer och verkligen tänka efter vilka som jag verkligen vill ha i lägenheten och vilka som kan åka ner i källaren.

Med detta skriver jag också god natt och sov gott!
Kram


Kommentarer
Postat av: Malin

Yes :(

2009-12-19 @ 23:55:43
URL: http://lillammalins.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Att måla blir oftast lite mer personligt tycker jag, varför vet jag inte. :P



Absolut ska man spara på minnesgrejer. :)

2009-12-20 @ 11:30:17
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Aldina

Frågestund på min blogg! fråga gärna på! =)

2009-12-20 @ 11:40:27
URL: http://maceta.blogg.se/
Postat av: mathilda

hejhej :) fin blogg <3 kolla gärna in min blogg, matiz.blogg.se, jag skriver om mn vardag och lägger oftast in inlägg tre gånger om dagen

2009-12-22 @ 13:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0