Sön 27/12 2009

God dag bloggen!

Igår hade jag verkligen ingen ork till att skriva när vi kom hem. Vi åkte igår vid 13:15 ca till Nalls föräldrar där det bjöds på julmat, kaffe och glasstårta. Var kvar där till 17 tiden innan vi åkte hem igen. Väl hemma försökte Nall hjälpa en stackare att få loss sin bil från snön, i parkeringsläge. Lättare sagt än gjort. Hjulen på bilen snurrade runt utan att komma någon vart,. det kom fler och hjälpte till, så bilen kom bort från det läget till slut.
Ringde till Pappan min i kylan och bestämde att han skulle komma över. Även G kom över. Så spelade vi Norrköpings monopolet som Nall och jag fick i julklapp. Rätt kul. Det är ungefär som vanligt monopol, fast med Norrköpings gator istället.
Spelet tog sitt slut vid 21 tiden, så kände mig rätt trött efter en hel dag hemifrån.

Idag då. Idag direkt efter frukost fick jag skjuts ner till stan av Nall, vill inte gärna köra själv när det är glashalt. Moster och jag bestämde kl 11.00 då vi skulle mötas. Och självklart hade vi inte kollat upp det där, så stan öppnade 12:00. Typiskt!
Fick gå in i mataffären och gå runt några varv för att sedan gå ut igen. Och in igen på samma ställe där vi väntade till kl 12. Vill ju gärna vara bland de första i affärerna nu när det är rea. Blev dock inte så mycket reaplagg då de flesta snygga saker var slut. Ändå fick en hel stor påse med kläder från HM följa med hem. Hittade en snygg nyårstopp på lindex i sista minuten innan Moster var tvungen att åka hem.
Fick skjuts av B & Moster hem, så tack snälla!

Kläderna får ni väl se vartefter de kommer fram. Nu ska jag ta det lugnt efter timmen ute i kylan på det där viset. Det får bli en läxa till nästa gång. Att kolla upp tiderna när stan öppnar.

Kram!


Denna mysiga sak fick följa med hem från rean idag. Som ni ser var det
halva priset. Så kunde inte motstå. Behöver verkligen denna typ av tröjor
då de är lite längre nu när det är kallt ute. Vintern har vi ju trots allt två
månader kvar av. Resten av plaggen får ni se i dagarna.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Det e jue bra. =) Jo vi hade snö på julafton och det e jue allt som räknas. =) Allt bra? =) kram

2009-12-27 @ 16:01:35
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Tur att bilen kom loss!



Jag håller med dig, man vill gärna vara först in i butikerna då det är så många som handlar. Jag tänkte ta mig ut imorgon igen och vara inne vid öppningstid, men det blev ändrade planer så jag har mycket mer tid på mig, och då kommer jag få massa dötid så jag ska in senare ändå.



Åh, så fin tröja!

2009-12-27 @ 18:42:12
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: anna

Tröjan var fett fin!

2009-12-27 @ 19:04:03
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejjsan sötnöt:)

va händer ikväll då?:)

KRAMAR

2009-12-27 @ 20:36:50
URL: http://selmass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0