30/11 2009

God förmiddag!

Vi har precis ätit frukost och är då mätta och glada. Och jag försöker att undvika den andra koppen te. Det kommer bli svårt. Men jag tänkte att jag ska försöka att bara dricka tre koppar te per dag, max fyra någon gång ibland. Jag brukar väl dricka någon liter te per dag. Just på morgonen brukar det alltid bli två koppar. Så gott efter frukost time.

Jag väntar på att L ska ringa och säga någon tid vi ska mötas upp. Vi ska mötas upp idag för att fixa lite grejer på stan. Ärenden. Så det lär bli en händelserik dag det här.
I alla fall för min del.

Nu blir det som vanligt att sopa golven och borsta tänderna.
Våran "lilla" hund drar in så otroligt mycket skräp, grus och lövbitar, i hans päls och självklart lossnar det här hemma och blir inte så trevligt. Jag vill inte gärna ha det i sängen. Hunden får inte sova i sängen, men det fastnar ju på fötter och strumpor så det hamnar där i vilket fall som helst om det inte tas bort. Usch för grus inne!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Louise

aaa vår släkt brukar köra till 20 sen stopp. förutom till sin mamma/syskon o.s.v. Men i år ska de bara vara jag mamma o min bror o kanske hans tjej. så då känns de lite speciellt o göra ngt fint...

2009-11-30 @ 12:36:07
URL: http://laalee.blogg.se/
Postat av: sanna

jorå, sj? =)

2009-11-30 @ 12:43:29
URL: http://sannaismyname.blogg.se/
Postat av: josse

Hur går det med vovven?

2009-12-05 @ 09:28:52
URL: http://jagkallaslilljosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0