Spelkväll

God kväll!

Hur mår ni då?? Själv mår jag toppen.
Förut i eftermiddag så var jag & min Nall en sväng hos Morfar som jag skrev förut. Och där var vi ett bra tag, drack kaffe och så hjälpte jag honom att städa och vattna blommorna. Lite småsaker sådär, men som betyder så väldigt mycket för honom. Och mig också förstås. Att hjälpa honom känns så himla bra för mig. Det känns verkligen som att jag har gjort en riktigt god gärning, att jag kan känna mig bra för mig själv. Han plus resten av min familj betyder verkligen ALLT för mig!

Vi har precis haft gäster här i form av Pappa och G. Vi har verkligen haft en riktig spelkväll här och vi blev precis nyss själva här hemma. De kom vid 19-tiden och vi har spelat ända sedan dess. Pappa och jag förlorade först, och Nall vann mot G. Så det har varit riktigt kul! Pappa var den första att gå hem, trött som han var, och som vi alla andra också är denna kväll.
Jag är så nöjd och glad med denna dagen, som jag faktiskt först när jag vaknade trodde att den skulle bli tråkig.
Där hade jag fel.

Nu däremot ska vi snart sova.
Sov så gott!
Kram

Kommentarer
Postat av: ♥ Linneas Fotoblogg

Monopol evighetens spel haha :)

sv: jo tack det är helt okej, lite förkyld bara, själv då?

kram

2010-04-25 @ 10:14:04
URL: http://linnealjungberg.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Det låter som en härlig lördag det där! :)



sv: Gott var det. :D

2010-04-25 @ 12:20:02
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0