Tis 31/8 2010

God förmiddag!

var vi framme vid den sista augusti och imorgon så börjar en ny månad och vi är ett steg närmare slutet på det här året som hittills gått i rasande takt. Var ju inte särskillt länge sedan som detta år tog sin början?!

Har som ni kanske märkt inte haft den största inspirationen till att blogga nu de senaste ca 2 veckorna eller vad det kan vara. Men det blir lätt så när annat kommer ivägen och jag måste skjuta upp bloggningen lite. Då tappar jag lätt blogglusten eller inspirationen. Inget som jag tycker är direkt roligt men det brukar komma igen efter ett tag när det mesta har lugnat ner sig igen.

Skulle på möte senare idag men det blev framflyttat någon timme tidigare. Inte mig emot! Så fram till dess ska jag nog bara göra mig iordning och ta fram det som vi ska ha till middag senare idag.
Kram


FRÅGA:
Har du tappat blogglusten / inspirationen någon gång??



Idag är det inte det allra bästa vädret här som ni kan se, molnigt och tråkigt. Mycket märkligt vad snabbt
vädret kan ändras då jag vaknade upp till strålande solsken denna morgon!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jo, sant. Men jag bor ju nära, så kan äta hemma :)

2010-08-31 @ 14:27:34
URL: http://litenvsstor.blogg.se/
Postat av: Laura :))

SV; Aaa :D

2010-08-31 @ 19:24:19
URL: http://mummz.blogg.se/
Postat av: Diana

Nog har lusten och inspirationen till bloggandet försvunnit någon gång. Speciellt när inget speciellt händer heller :/

2010-08-31 @ 19:38:24
URL: http://salsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0