Ons 24/3 2010

God morgon!

Vaknade ungefär vid samma tid även idag. Hade en lustig dröm, fast drömmar brukar ju alltid vara lite smålustiga med tanke på att handlingen alltid kan hoppa hit och dit och man kan göra saker som man vet inte är möjligt. Ändå är det så verkligt på samma gång. Borde kanske förstå på något sätt att det under tiden bara är en dröm. Fast det händer ju nästan aldrig.

Idag har vi bestämt att vi bara ska dricka kaffe och te för att sedan åka och handla. Vi skippar alltså frukosten. Det finns ändå nästan inget hemma, så det är verkligen dags att handla. Känns inte bra för min del eftersom det är jag som betalar maten, Nall betalar en massa annat istället.
Denna månad har det varit mycket utgifter med tandläkare och grejer, och det lär inte bli bättre nästa månad då jag återigen ska till tandläkaren för att laga ett hål. Känns inte så bra. Har haft tankar på om jag ska ta med mig min mp3 så jag kan lyssna på hög och bra musik under tiden. Slippa höra hur de håller på med borren och allt vad det är för läskigt. Vet dock ej om de tillåter det, fast det borde ju inte vara något problem hoppas jag.
Ska i alla fall ta med den och se vad de säger.

Utöver handlingen finns inga direkta planer idag vad jag vet. Så dagen är öppen för förslag om inget hittas på såklart. Det brukar ju alltid finnas något litet att göra.
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: ja det är det :)

vill du rössta på mej som veckans blogg?:D'

fins en länk i varje inlägg på min blogg :)

kram

2010-03-24 @ 10:42:19
URL: http://ssofiaragnarsson.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Jobbigt med ekonomin ibland alltså. =/



sv: Jag vet inte om jag missförstod dig nu men jag menar inte kryddstark mat, jag menar stark som i att det brinner i munnen - lite skillnad på skryddstark och "brinna i munnen"-hetta. Jag förstod det som att du inte gillar smaklös mat och därför kryddar maten med "vanliga" kryddor, fast jag menade inte att det var smaklöst utan "brinnande i munnen". MEN som sagt så kan jag ha missförstått dig. ;)



Det är verkligen trist med samma sak att äta hela tiden. Jag äter alltid bröd till frukost när jag är i skolan och då är det superviktigt att jag inte äter samma bröd alla fem dagar, då är det tråkigt att äta. :P



Mannagrynsgröt är super!

2010-03-24 @ 18:22:41
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: lina

Vad gör du idag?

2010-03-24 @ 18:29:03
URL: http://linajohanss.blogg.se/
Postat av: felicia :)

tack så mycket!:)

2010-03-24 @ 19:43:31
URL: http://feliciastolt.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hörru, kom ihåg att det är våffeldagen idag! :D

Hoppas du får en fin dag!

2010-03-25 @ 07:23:44
URL: http://hallplatslyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0