Bra dag

Idag har det varit en mycket bra dag. Har inte varit vid datorn alls, utan istället varit i solen, eller ja, i fönstret i solen sedan vi kom in. Måste ju passa på även om det bara är inne. Ute var vi ju förut idag.

tal om förut idag, efter middagen vid 15 åkte jag som vanligt till Morfar, var där bra länge innan jag åkte hem. Vi pratade på där, så tiden gick väldigt fort. Han var pigg och glad som vanligt! Plus att jag hjälpte till att städa lite där, bland annat att torka av bordet som står ute på balkongen. Fast kände att det inte riktigt var dags för att sitta där ute än, inte för honom i alla fall, tror att han skulle frysa tyvärr. Får ta stolarna längre fram om igen annan gör det innan.

Efter Morfar så åkte jag och hämtade min Nall i garaget där jag lämnat honom, så åkte vi hem och sedan dess har vi bara myst och haft det bra. Så skönt att bara ta det lugnt sista helgdagen och ägna tid åt varandra.
Nu däremot ska jag fortsätta att ta det lugnt innan det återigen är dags för att sova.

Sov så gott!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0