God kväll!

har jag varit hemma i ca 3 h eller så från en liten roadtrip. Skulle ut och lämna det sista av materialet och snabbt gick det verkligen. Vi åkte bara ut och lämnade det och så hem igen. Fast hann ju att träffas lite. Och tur var väl det att jag tog med kameran. För jag fick ett par väldigt fina bilder på ett träd i full blom i både rosa och vita skiftningar! Hur vackert som helst!

Har som sagt var varit hemma i några timmar, och när jag kom hem var jag lite seg och kände mest för att göra precis ingenting förutom att spela lite kingdom hearts igen. Alltid lika avslappnande! Funderar starkt på att stänga av datorn och lägga mig ner i sängen för att spela lite nu med. Bara ta det lugnt. Krafterna försvann idag. Fast det kan ju bero på mitt hårda träningspass på en hel timme!

Imorgon blir det att ladda kameran och så lägger jag upp bild från idag imorgon också!
Sov så gott!
Kram!

FRÅGA:
Tycker du om att åka bil??


Kommentarer
Postat av: HANNA /♥/ Blues boppin baby

Hoppas allt är bra med dig

kram, http://hannapersson.webblogg.se

2010-05-26 @ 22:55:07
URL: http://hannapersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0