Mån 3/5 2010

God dag!

Har varit vaken ett par timmar nu, fast varit upptagen med annat. Bland annat plockat iordning här hemma. Lagt alla glas och plåtburkar i varsin påse för att slängas. Det var dags nu, skåpet där vi har dem var verkligen överfullt av skräp.

Har också varit ute med hunden, och som vanligt är det lätt att missbedöma vädret denna årstid. Det har ju varit lite småkyligt när vinden har kommit fram, fast annars har det varit varmt. Fast idag tog jag jackan, för många andra hade det såg jag. Och när jag kommer ut är det för varmt för jacka. Så typiskt! Tur att rundan inte är alltför lång.

Nu börjar snart beverly hills 90210 som jag ska se.

FRÅGA:
Ser du det?

Kram

Kommentarer
Postat av: lina

Ne, alldrig set den filmen någonsin...



Leia hur mår du idag då??

Här har vi fint väder och jag mår toppen. :D

2010-05-03 @ 16:17:26
URL: http://linajohanss.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Jag kör också på jacka fortfarande, speciellt när jag vet att jag inte ska vara i så stor rörelse (som när vi är ute på praktiken t.ex.). När jag går dit har jag också jacka för att skydda mig från all blåst men har ingen långärmad under, kör på kortärmat. :)

2010-05-03 @ 19:47:34
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Tove

hej ;)



ledsen för sent svar..min dator har nämligen dött pga blixten som slog ner i den.. läs mer i mitt senaste inlägg.



jo det är fint..allt bra med dig annars? kram Tove

2010-05-03 @ 20:45:11
URL: http://prinsessantove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0