Tors 6/5 2010



God morgon!


Vaknade strax innan 09 här av både sol och ryggont, måste ha sovit konstigt inatt. Fast tvivlar inte på det då jag kan vakna på de mest konstiga sätt, dock händer det inte ofta, men det händer.

Eftersom det är ett tag kvar tills det är dags att gå ut med hunden passar jag på att skriva lite här i bloggen och kolla runt på internet. Finns alltid något att se där.

Och på tal om att se, andra avenyn kan man ju säga att de lyckades avsluta på ett helt okej sätt även om jag fortfarande tycker att det är tråkigt att serien nu är slut. Trots att man förstod att scenerna verkligen byggde på framtiden så hade de kunnat bygga vidare på det lite till. Fast det sista avsnittet får ändå godkänt av mig.

Nu ska jag gå och göra en kopp te.
Kram

FRÅGA:
Sov du bra inatt??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0