Lördag 13/11 2010


Gråare än så här är det faktiskt ute, om det nu är möjligt.

God förmiddag!

Vaknade redan vid 08.30 eller så av att jag fick ett sms. Pappa hade kommit ut till landet där han ska vara över dagen för att ordna saker för vintern. Det finns verkligen hur mycket som helst att göra där ute innan all snö kommer. Dessutom hade det hänt något med bryggan som de var tvungna att fixa. Mycket jobb!
Dock lyckades jag somna om i en halvtimme innan jag inte kunde sova mer, synd, för idag hade jag lätt kunnat sova ett tag till med tanke på vad det är för väder. Det är nästan mörkt som på kvällen trots att det redan nu är förmiddag. Regnet hänger i luften och det är riktigt grått och trist.

Dagens planer är väl att åka till Morfar idag istället för imorgon. Har lite saker som jag ska hjälpa honom att kolla upp, så lika bra att få det gjort så fort som möjligt. Annars blir det en riktig innedag. Vill inte alls utanför dörren mer än jag måste. Tur att killen är hemma och kan gå ut med Gubben. ;)

Måste även någon dag se till att få fram kameran min, nu har det blivit dåligt med nya bilder i bloggen. Men det kan ju som sagt bero på att jag knappt fotat något de senaste dagarna. Fast hur roligt är det att ta kort en dag som denna? Det får ju i sådana fall bli bilder på något inne, och då är frågan vad jag ska knäppa en bild på som jag inte redan har gjort. Ja, ni förstår ju dilemmat här. Man vill ju inte ta samma bilder dag ut och dag in, så därför kan jag lika gärna ta något ur arkivet.
Kram

FRÅGA:
Har du trist väder idag??

Kommentarer
Postat av: angelica

sv: det gör det absolut :-)

2010-11-13 @ 13:48:02
URL: http://angeliicakarlsson.blogg.se/
Postat av: Motorcykeltjejen

Ja, idag är det ett fruktansvärt trist väder...

Hoppas lördagen blir mysig hos dig!

Kramar

2010-11-13 @ 15:02:56
URL: http://nakenhunden.blogg.se/
Postat av: maryam

kör frågestund nu på bloggen :) ställ gärna frågor !!:)

2010-11-13 @ 15:52:45
URL: http://maryamj.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Är du 10 år?

det står i profilen :S

2010-11-13 @ 18:18:37
URL: http://viilingonskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0