Måndag 29/11 2010


Solen är redan på väg ner. Skönt att det snart vänder mot ljusare tider igen.

God dag!

Kom
precis nyss innanför dörren här efter att ha varit iväg sedan 09:40 tiden imorse. Vi hade ett möte inbokat på begravningsbyrån där vi nu fått berätta allt samt fått kopia på papper på våra önskemål. Så nu är allt planerat och klart. Måste säga att allt gick väldigt smidigt.
Sedan åkte vi till våran älskades hem där vi gick igenom musiken som ska spelas då. Vi har nu bestämt och hittat passande låtar. Nu är det bara psalmerna kvar. Sedan är det bara att invänta dagen som kommer om ca två veckor. Måste säga att jag inte ser fram emot det samtidigt som det ska bli skönt att få det avklarat så att jag kan börja läka igen.

När vi var klara där med planering och musik åkte vi vidare för att berätta allt vi kommit överens om för L eftersom han inte kunde ta ledigt från jobbet. Han jobbar som kock och bjöd därför på lunch där han jobbade. Lunchen för oss blev rödspätta med potatis och sås till alla utom B som tog köttgryta med ris. Tack L!

Nu blir det bara att ta det lugnt tills pappan min kommer hem från jobbet då ska jag ge slant (mina hyrpengar) till honom som han sedan sätter in på Nalls konto, blir bättre så istället för att krångla på banken när så mycket annat har funnits att göra denna dag. Känns skönt att slippa vara ensam i dessa dagar, är inte redo för det än. Känner att jag behöver sällskap och det mycket.
Kram

Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

sv: Nej det har jag inte, endast håret har ändrats och nya tatueringar som tillkommit, annars är jag densamma som ganska många år tillbaka. :)

2010-11-29 @ 16:09:50
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Alba

Sv; Tråkigt att höra :( (hittade dock inte var det stod), hoppas verkligen du mår bättre snart!!!!!

2010-11-29 @ 16:45:49
URL: http://albalauthers.blogg.se/
Postat av: Eva

vilken vacker bild!!! jag har lagt ut bilder från min lgh...vad tycker du?? =)

2010-11-29 @ 22:27:57
URL: http://evapinglans.webblogg.se/
Postat av: Nadja

Mysig bild. =)



Ja och vi skriver med varandra nu. =)Vad händer imorgon? =) kram

2010-11-29 @ 22:41:06
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0