Mysig kväll


Allt detta goda hade killen min med sig efter jobbet igår. Mmm..!

God kväll!

Igår hade vi en mysig kväll här hemma. Nall var gullig som hade köpt med sig potatissallad, grillad kyckling och revbensspjäll hem efter jobbet. Så det åt vi i godan ro med levande ljus innan det blev ett skönt fredagsbad. En riktigt avslappnande och mysig kväll med andra ord.

Tänkte slänga in det här inlägget tidigare ikväll, men det blev inte av. Jag glömde helt enkelt bort det. Men här kommer en liten uppdatering från mig, nu när lugnet har lagt sig denna lördagskväll. Känner mig på mycket bra humör ikväll. Anledningarna är bland annat ett gott kvällsmål och planer för morgondagen. Skriver om dem imorgon så jag har något att berätta även då.

Var hos Morfar förut en kort sväng och kollade så att allt var i sin ordning med det som jag skulle kolla upp. Ska även dit imorgon igen och träffa morfar samt min morbror L där samtidigt.
Kram

FRÅGA:
Har du haft en bra lördag??

Kommentarer
Postat av: Eva

ser gott ut du....=) ja lördagen var bra men tycker nog söndagen e bättre..!!

2010-11-14 @ 12:55:55
URL: http://evapinglans.webblogg.se/
Postat av: Josefine

Min lördag har varit toppen. Mysdag med mamma på stan. Fin design :)

2010-11-14 @ 17:57:01
URL: http://josefinenilssons.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Wow, kickass-mat där alltså! :D



Jag hade en jättebra lördag, lugn och fin, med tvättstuga, haha.



sv: Sallad går alltid ner!

2010-11-15 @ 12:10:17
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0