Onsdag 3/11 2010


Morgonte är guld det. Gott och välbehövligt!

God förmiddag!

Vaknade även idag av att en viss hund öppnade sovrumsdörren, det har han gjort i en veckas tid nu ungefär. Varför förstår jag inte, men jag tror att han tycker att jag och Nall har sovit klart och visst vaknar jag. Idag är det verkligen regnigt och tråkigt väder, riktigt höstväder. Nu vill jag snart se lite sol igen, det behövs. För ett tag sedan så blev det frukost och snart ska jag ta fram till middagen, så att köttet hinner tina ordentligt.

Denna dag lär bli lika innehållslös som gårdagen. Just nu händer det inte mycket tyvärr. Dock trivs jag rätt bra ändå. Längtar i alla fall till helgen då vi har planer, roliga planer. Vad det är får ni såklart veta då. :)
Nu måste jag ta på mig lite kläder.
Kram

FRÅGA:
Har du planer för dagen??

Kommentarer
Postat av: sagha

Okej:)

2010-11-03 @ 13:55:39
URL: http://ibeliveinyou.blogg.se/
Postat av: beccis

ja, shopping får mej alltid på gott humör!

2010-11-03 @ 19:35:04
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0