Lördag 24 december 2011


Julfrukost

God jul!

Denna julafton
är vi bortbjudna att fira hemma hos G. Men jag hade en uppgift eller egentligen två. Så igår var dagen som jag tog tag i några av de uppgifterna. Bland annat var det att griljera skinkan som vi ska ha själva här hemma, samt att göra jansson och ta med idag. Väl där har jag gått med på att laga omelett. Härligt när andra ber en laga mat, då vet man verkligen att de tycker om den! :)

Julmorgonen har verkligen varit lugn, förutom att jag faktiskt ställde klockan igår kväll på halv tio. Trots att den har varit lugn så är det ju ändå vissa saker man vill hinna med i lugn och ro, bland annat ta ett skönt julbad, klä på sig, göra sig vacker och så dricka en kopp julte utan att behöva stressa.

Det jag egentligen ville säga denna morgon var ju såklart att önska er mysig dag och en riktigt God Jul!
Kramar

FRÅGA:
Vart firar du jul??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0