Onsdag 5 januari 2011

God morgon!


Mörkt och trist ute när man vaknar tidigt. Tur att det just nu sakta & säkert blir ljusare igen.

Fy vad jag är trött. Inatt har jag knappt fått sova någongting alls. Somnade väl vid 23:45 eller något liknande, vaknade vid 00.53 av att killen pratade i sömnen. Det hände x antal gånger under natten, så jag var tvungen att kicka till honom lite lätt för att få tyst på honom. 
Dock slutar den vakna natten inte här. Vid 04.35 kör grannen igång tvn på högsta volym och jag vaknar såklart av det, gissa om jag var lagom glad när jag såg att det nu bara var en timme kvar tills klockan skulle ringa? Och den timmen låg jag och halvsov för jag hörde deras tv hela tiden. Killen tog en timme på sig att göra sig klar till jobbet som vanligt och när han åkt var det bara en timme tills klockan skulle ringa och det var min tur att gå upp. Blev att halvsova den timmen också. Och vad tror ni inte? Nu är grannens tv tyst. :S Typiskt!
När någon sätter på sin tv eller för annat oljud klockan halv fem på morgonen, då stör man. Det är droppen och speciellt en vardag som detta. Jag kommer dock inte klaga, för de har aldrig klagat på oss.

Anledningen till att jag är uppe nu är att jag har viktiga saker att ta tag i. Måste såklart göra mig iordning och sen äta något lätt för efter det kommer pappan min och hämtar mig. Idag ska jag iväg på boupptäckning. Så vi får väl se hur det går. Jag har aldrig varit på en förut så det kan väl vara en erfarenhet i sig. Inte av den roligaste sorten dock, men det är ett måste. Under tiden har pappa hand om Gubben. Planerna för idag är annars att gå ut med hunden och sedan ta det lugnt.
Kram

FRÅGA:
Ska du ut idag??

Kommentarer
Postat av: malin

ja, jag ska ut med en kompis :)

hur mår du då?:)

2011-01-05 @ 11:04:26
URL: http://annamaliiin.blogg.se/
Postat av: L I N N E A

sv: Jajemen det är härligt, okej vad bra! Just nu svarar jag på kommentarer och så :D

2011-01-05 @ 13:31:53
URL: http://HTTP://LITTLEMSLINNEA.BLOGG.SE
Postat av: Seher

Sv: Tack!

jo det är oxå bra med mig =)

2011-01-05 @ 15:04:53
URL: http://seheeer.blogg.se/
Postat av: Hanna

Fråga mig gärna frågor i min frågestund :) Det skulle göra mig mycket glad !

2011-01-05 @ 17:22:10
URL: http://hannnapannnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0