Fredag 22 juli 2011


Känner att det börjar bli lite väl mycket liknande bilder här i bloggen. Börjar tröttna lite själv..

God dag och välkommen fredag!

Vad tiden går fort när man är ledig. Visserligen har jag ju hunnit med att göra en hel del ändå. Har ju en skön vecka kvar att vara ledig på i alla fall, sen börjar jag mitt nya jobb. Ska bli skönt med lite mer pengar. För de har alltid en förmåga att gå åt.

Snart kommer min Nall med hund hem. Han är och hämtar våran voffsing och samtidigt kommer han att ta med utemat. Han hade ju ätit upp en speciell sås som jag gjort och bara för det var maten förstörd idag. Så han kände att han ville gottgöra mig lite och det är ju ändå inte mer än rätt. Dessutom får vi snart besök av både Patrick och Denny.

Idag har jag fått en hel del gjort. Har städat lägenheten och städat sådant man annars inte tänker på. Så som dörrlister och golvlister. Speciellt de i hallen var extra smutsiga, och det ser verkligen så mycket renare ut när man får bort sådant även om man inte tänker på det. Men många gånger är det det lilla som gör helhetsintrycket. Det kan räcka med att bara få bort fläckar så ser allt mycket renare ut. Dammsugat och dammat har också hänt idag, även om jag vet att våran voffsing kommer att dra in en massa det första han gör när han kommer hem, men det är ju ändå fredag.
Kram

FRÅGA:
Hur ofta städar du??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0