Måndag 18 juli 2011


Dessa vackra blommor fick jag från min Nall igår!

God dag måndag!

Igår åkte Nall iväg ett tag på dagen och när han kom hem strax efter middagstid hade han både polerat och städat min bil samt köpt dessa fina blommor på bilderna! Så de står nu och är fina i vardagsrummet.

Eftersom att han jobbar idag så vet jag inte vad jag själv ska göra. Jag är ju ledig och tyvärr är det dåligt väder ute med en hel del regn som vräker ner. Igår lovade jag ju att ta hand om våran voffsing så idag när vi gick ut så gjorde vi det bara som hastigast. Får helt enkelt ta en till runda lite senare.
Har trots att jag vaknade för ett bra tag sedan inte hunnit med att dricka mitt morgonte, så det är vad jag ska göra nu. Sen är det att städa upp i köket som gäller. För får antagligen lite besök senare.
Kram

FRÅGA:
Tycker du om blommor??

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jättefina blommor :)



Jag gillar blommor! Inte såna man vattnar dock, för de har alltid en tendens att dö... hehe

2011-08-14 @ 23:58:51
URL: http://flyttuggla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0