Onsdag 6 juli 2011


Blir många bilder på blommor och blad såhär års, fast fint är det allt efter den långa vintern..

God kväll onsdag!

Kan inte förstå att det redan är onsdag och återigen har dagarna som varit bara flygit förbi. Har inte hänt så mycket idag eller de gångna dagarna utan trots att jag är iväg på lilla jobbet så ser dagarna i stort sätt likadana ut.

Träffade en kille från nätet förut i eftermiddag och vi satt ute i solen och pratade. Kan det vara en ny vän? Kanske är svaret på den frågan. Han var i alla fall väldigt trevlig och pratglad, medan jag kände mig lite tyst. Men jag kom inte på så mycket att prata om. Vi får se om vi hörs något mera i alla fall. Nall skrattade lite när jag sa att jag var iväg och träffade en ny människa. Härligt att ha en kille som litar på en till 100%. Fast ibland är det roligt att träffa nya människor och kanske även nya vänner. Vänner är väl något som man inte kan ha för mycket av, eller hur var det nu igen?! ;)

Väntar nu i skrivande stund på att Nall och Denny ska komma tillbaka hit med pizza. Idag är vi bra lata. Men han kom hem så sent efter att ha jobbat över och jag känner mig inte på humör för att börja laga mat vid den här tiden på dygnet.
Kram

FRÅGA:
Tycker du om onsdagar??

Kommentarer
Postat av: Elin

Svarar på kommentarer. Vad ska du göra idag?

2011-07-08 @ 09:26:36
URL: http://elinkristensson.blogg.se/
Postat av: veronica

Vilken fin bild :) gillar färgerna i bilden.

2011-07-08 @ 22:37:48
URL: http://missfancydream.blogg.se/
Postat av: Lisa<33

Hejsan vilket fin och bra blogg du har!!

Jag tycker väll att onsdagar är sådära!!fredagar är ju nästan bäst!!



kommer du ihåg att du komenterade min blogg i feb/jan

om att du undrade vart erikstals badet låg!?

det ligger i stockholm på hammarbysluss väg 20

ha det bra kramar /lisa

2011-07-09 @ 11:29:08
URL: http://rememberseptember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0