Fredag 17 juni 2011



God eftermiddag och välkommen fredag!

Har verkligen längtat efter denna helg. Speciellt efter denna fredag som faktiskt har varit ganska så seg. Och humöret har inte direkt varit på topp, men det beror på att det har varit väldigt grått och trist med en hel del regn. Det ska visserligen klarna upp nu framåt kvällen, så får hoppas på att det stämmer.
Något som gjorde att dagen gick lite fortare är mina nya "pojkvänner". De nya vännerna alltså, de är som vanligt alla killar och man har kunnat prata och skämta bort lite av dagen i alla fall. Patrick var dessutom snäll och bjöd på lunch och när vi väl slutat fick han skjuts hem för att jag ändå ville ta en liten biltur innan kvällen.

Ikväll blir det nämligen grillning och party hemma hos Mo & B, och kanske efterföljande utgång. Åkte och handlade tillsammans med killen förut så vi kommer att ta med oss marinerad kycklingfilé samt lite gott att dricka till. Även om jag just för tillfället inte alls känner för att festa så tror jag ändå att den känslan kommer att försvinna ju närmare dit vi kommer. Om två timmar ska vi bli hämtade, tror nog att jag ska dra igång lite partymusik. Det behövs!
Kram

FRÅGA:
Tycker du det är roligt att festa??

Kommentarer
Postat av: Linda

Har börjat blogga igen!

Och nej, jag tycker faktiskt inte det är roligt att festa. Är mycket trevligare att vara hemma och mysa med familjen :)

2011-06-18 @ 18:40:39
URL: http://lindakallasjag.blogg.se/
Postat av: filippaa

sv: aha, tack den var riktigt fin!:)

allt bra?

2011-06-19 @ 12:28:10
URL: http://alicefilippa.blogg.se/
Postat av: Alejandra

är inte 18... ÄN hahah ! :) allt bra ? :)

2011-06-20 @ 00:08:20
URL: http://juustalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0