Onsdag 22 juni 2011


Gillar att ta bilder på det som är fint, tycker att min nya kamera gör rätt så bra jobb, eller vad säger ni? ;)

God dag onsdag!

Igår
var det en av de segaste dagarna på länge och humöret var på botten mer eller mindre i alla fall. Trött var jag också och det verkade alla andra som jag pratade med också vara. Dagen spenderades på "stället" och hemma förutom en stund på kvällen då vi åkte om lämnade in 740n till en verkstadskille.

Idag då. Denna dagen har varit mycket piggare och dessutom har det varit helt skapligt väder. Soligt och fint en bra stund fram tills på förmiddagen då det kom lite moln. Vid två när vi var på väg hem så öppnade sig himlen och det fullkomligt öste ner regn, så pass mycket regn att det på bara några minuter blev stora vattensamlingar på vägarna och trots att jag körde sakta så skvätte jag oturligt nog ner några gångtrafikanter. Tror dock att det inte var så farligt då de redan var så blöta av regnet som man kan bli..

Nu i skrivande stund tar jag det lugnt efter dagen på "stället" och dricker en god kopp te i lugn och ro. Känner att det behövs för att varva ner innan killen kommer hem från jobbet. Och senare ikväll ska vi åka och hämta bilen som redan är klar och vidare dyrt blev det inte heller. Endast 400 kr och bilen går nu som den ska!

FRÅGA:
Har det regnat hos dig idag??

Kommentarer
Postat av: veronica

Vilken fin och somrig bild :)

Här hos oss har det inte regnat idag :)

2011-06-22 @ 21:40:48
URL: http://missfancydream.blogg.se/
Postat av: Gniztra

Fin blogg du har ;-)

Känner på mig du skulle gilla smyckena och sminket på Gniztra.com

Check it out :-)

Puzz

2011-06-22 @ 21:53:58
URL: http://www.gniztra.com
Postat av: manuella

nice blogg :)

2011-06-23 @ 22:42:11
URL: http://manodentoonga.blogg.se/
Postat av: tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

Glad midsommar! kram :)

2011-06-24 @ 01:21:27
URL: http://tovesegnablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0