Söndag 5 juni 2011


Bilder från gårdagen och vårat sommarställe ute i skärgården. Hade en helt underbar dag där. Som ni kan se så var Gubben en riktig båtshund!

God dag söndag!

kommer en liten uppdatering kring gårdagen och landet som jag åkte ut till. Klockan ringde redan vid halv sex på morgonen och redan vid 07 tiden var jag och Elizabeth på väg ut till landet. Vid 08.20 var jag uppe vid huset tillsammans med pappa och drack en god cider i värmen i solen innan det blev frukost vid 09.30. Blev klassiska melodikrysset som jag som vanligt knappt kunde något av.
Timmarna som följde klipptes det både gräs och spelades yatzy. Vid halv två tiden kom farmor, farfar, farbror och hans tjej ner till pappas och mitt hus för fika, innan G började med maten. Som ni kan se blev det klyftpotatis, grillat kött, fetaost och oliver samt sallad och kantarellsås till det. Jättegott! Blev efter maten inte så långvarig utan bestämde mig för att be pappa skjutsa över mig och hunden till bilen igen då det ändå tar ungefär 1.30 h att ta sig hem.
Vid 19 tiden var jag i alla fall hemma i stan igen och strax efter min hemkomst kom även min Nall innanför dörren och vi åt en  middag som bestod av potatissallad och stekt kött. Kvällen blev lugn och avslutades med en film.

Denna förmiddag och dag då. Vaknade sent idag då vi bestämde oss för att sova ut ordentligt. Så jag har alldeles nyss varit framme med dammsugaren och ska alldeles strax även damma av lite. Efter det blir det att börja med maten som blir potatis, kött och beasås.

Ha en fortsatt fin söndag om det inte blir ytterligare ett inlägg här.
Kram!

FRÅGA:
Hade du en bra lördag??

Kommentarer
Postat av: Johanna♥

Min lördag var helt okej ;)



Fina bilder! :)

2011-06-05 @ 17:16:50
URL: http://thisaccordingtome.blogg.se/
Postat av: Michaela

mysiga&fina bilder :-)



~ har frågestund på bloggen, alla som ställer frågor får länk. <3

2011-06-05 @ 22:21:21
URL: http://michalellas.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Jag tycker att det är rätt svårt att göra en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin blogg!

2011-07-13 @ 06:46:45
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0