Lördag 28 maj 2011



God dag! :)

Hade en helt okej fredag måste jag säga. Dagen var lite seg, fast Patrick bjöd på mat och senare på kvällen så kom han hit till oss där vi drack lite gott innan vi gick ut och tog en drink. Fick en egen drink av bartendern som han sa hette Leia special. Lite småroligt sådär måste jag säga! :)
Vi var dock inte ute så himla länge egentligen för jag kände att jag hade fått i mig tillräckligt med dricka så vid kvart i ett gick vi därifrån och Patrick följde mig hela vägen hem. Han är så snäll så.

Idag då. Fick ställa klockan för att killen skulle upp tidigt för att gå på en av hans / våra vänners svensexa. Så han och några till skulle kidnappa Matte redan vid 08.30 imorse. Så ända sedan dess har jag varit själv här hemma. Har börjat lite smått med att plocka undan tvätten som hängt på ställningen i snart en vecka, för imorgon är det dags att tvätta igen. Brukar inte låta tvätt och sådant hänga så länge, men veckan som har varit har jag haft mycket att både tänka på och göra. Blir snart att klippa och fina till hunden lite och efter det dammsugning :)
Kram

FRÅGA:
Var din fredag bra??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0