Söndag 22 maj 2011


Bilder från födelsedagsfirandet av min kusin som fyllde 25 förra helgen.

God eftermiddag söndag!

Vet inte riktigt vart allt tid har tagit vägen de här senaste två veckorna som varit. Men dagarna har verkligen gått fort och jag har dessutom haft riktigt mycket att tänka på. Så pass mycket att bloggen har glömts helt. Lite synd nu när det äntligen finns lite mer att skriva om. Ska försöka att ta upp det igen, för jag vill inte sluta blogga om jag ska vara ärlig. Bara det att mycket har kommit ivägen.

Tänker strunta i att berätta om förra veckan då det hände så mycket att det inte finns någon vidare ork att skriva om det så jag börjar med att berätta om fredagen. I fredags var en av dagarna som jag, Mo & L har väntat på då vi sänkte askan av våran släkting. Ja, det har gått ett helt halvår sedan han gick bort, men hans önskan var den att få ha vildblommor på graven och därför väntade vi nu till våren med att sänka askan. Blev några timmar som gick bort där, men det var en väldigt fin dag i det stora hela och verkligen fint väder. Så det kändes bra att hans önskan slog in. Senare på kvällen så grillade jag, Nall och Denny kött och hade sallad till det. För min del väntade en utgång med några av vännerna. Blev en helt okej kväll måste jag säga!

Lördagen då (igår). Åkte till Mo för att fira min kusin som fyllde 25 år förra helgen. Där bjöds det på vin och varm smörgåstårta. Riktigt gott faktiskt. Jag är ju inte så förtjust i kall, men varm går alldeles utmärkt.
Blev nästan direkt efter det en sväng hem till Daniel där vi spelade lite spel. Jag vann två gånger i rad på spelet som vi alltid brukar spela och det betyder att jag nu vunnit fyra gånger totalt. Jag var verkligen överlycklig :)
Vid strax efter kl 22 blev jag hämtad av Nall och vi bestämde oss för att ta några varv med bilen i stan. Alltid lika skönt att åka runt lite och spela musik, ett väldigt dyrt nöje måste jag säga. För vi tankade nämligen bilen idag och för 352 kr blev det endast 25 liter.

Nu ska jag precis börja tvätta här, har ett berg av tvätt som jag helst vill bli av med.
Kram

FRÅGA:
Har du haft en bra helg??

Kommentarer
Postat av: aLva

SV; Det låter bra. =)



Jag har haft det utmärkt i helgen. Jag var på Gröna Lund i fredags och såg bandet Säkert! uppträda. Sedan fick jag reda på att min syster (som är vuxen och inte bor med oss) ska skaffa hund, vilket betyder att jag blir till hälften hundägare! och i söndags var jag igen på Gröna Lund, då var det Childhood-dagen och Tove Styrke och Veronica Maggio uppträdde bland annat. ^^

2011-05-23 @ 16:36:50
URL: http://ingetlivutanbocker.blogg.se/
Postat av: veronica

Det är ju så roligt att åka nåt varv ibland inne i stan :)

Jag har haft en jättebra helg :)

2011-05-23 @ 21:07:53
URL: http://missfancydream.blogg.se/
Postat av: CJ

Vilken söt katt! :)

2011-06-16 @ 23:50:50
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0