Torsdag 26 maj 2011


Snälla Patrik som är en av de nya vännerna jag lärt känna bjöd på fika både igår och i förrgår.

God dag!

Har haft några upptagna dagar med lite att ta tag i som vanligt nu för tiden. Känns som att det hela tiden är något som händer eller något som måste göras. Fast förr var det ju precis tvärtom, då fanns inget att göra eller liknande. Och om jag får välja så har jag det helst som jag har det nu, med saker och ting som händer runt omkring.

Både igår och i förrgår så bjöd Patrik mig på fika plus att jag fick en röd ros av honom som tack för att han får skjuts lite då och då :) Hur snällt och gulligt som helst av honom att göra så tycker jag. Nall undrade varför jag fick den rosen, så jag var ju såklart tvungen att förklara. Tur att man inte har en svartsjuk pojkvän! ;)

Igår åkte jag även för att prata lite med en annan kille som jag lärt känna för några veckor sedan och måste nog ändå säga att det hela gick rätt bra ändå. Bättre än jag trodde. Skönt att i alla fall skiljas åt med en kram istället för sura miner.

Nu snart blir det däremot att börja med maten, blir något så enkelt som bacon, tzatziki, ris och sallad. Orkar inte göra något som tar lång tid idag känner jag.
Kram

FRÅGA:
Har du några killvänner??

Kommentarer
Postat av: aLva

Jag har en kompis som jag har känst sedan vi var små och kröp omkring i blöjor. Han heter Emil och är 3 veckor älder än mig.



Vi träffas inte lika ofta som när vi var små, tyvärr, men när vi väl träffas har vi alltid lika lätt att "hitta varandra" igen. =)

2011-05-26 @ 20:03:26
URL: http://ingetlivutanbocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0