Torsdag 24 november 2011



God kväll torsdag!

Har snart återigen gått en vecka sedan jag skrev här, men denna vecka har jag verkligen haft fullt upp. En hel del saker som dykt upp och krävt många tankar samt orsakat en hel del stress för mig och än är det inte över även om en del av det har fixat sig idag ändå. Så idag har jag inte varit mycket hemma utan mest ute och styrt med lite olika saker. Passade mig bra eftersom att vi hade utedag med lilla jobbet och denna gång fick vi dessutom själva välja vart det skulle ske och det gällde oss alla. Så jag valde såklart i närheten av där jag bor, vilkeet även gav mig en behövlig sovmorgon. På tal om sovmorgon så är det precis vad jag tänker ta imorgon också, för då är jag nämligen ledig.
Ska bland annat vara hundvakt åt Gubben (hunden) samt att jag begärt ledigt då det är årsdagen för då min kära släkting gick bort, så då blir det att göra något speciellt av det. Antagligen tända ett ljus eller så.

Nu blir det att varva ner här innan sovdags. Det har som sagt varit en jobbig dag eftersom att det knappt har varit en lugn stund. Antagligen mer om det imorgon.
Kram!

FRÅGA:
Har du några planer inför helgen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0