Fredag 23 september 2011


Fick denna bukett med vita gladiolus av Patrick i förrgår!

God eftermiddag och välkommen fredag!

Denna
dagen kunde inte komma fort nog. Det ska bli så skönt med lite ledigt och kunna umgås med vem man vill när man vill på dygnet. Eller ja, nästan i alla fall. Vad jag menar med det är såklart att det nu inte finns några som helst tider att passa på hela två dagar, med idag räknat. Söndagar brukar jag vilja återgå till normala tider, det vill säga att gå upp skapligt på söndagar så att det inte blir en chock för kroppen sen när man ska upp tidigt på måndagen igen. Fast det kanske bara är jag eller är det fler som känner så?

I måndags blev jag och vännen Patrick lite smått osams och denna gång varade bråket lite längre än jag trott, då våra småtjafs brukar bli rätt så korta. Låt oss säga som så att vi har lite olika åsikter ibland och båda är väldigt envisa och vägrar att ge sig. På det sättet är vi väldigt lika. Men hur som helst, så på onsdagen frågar han tillslut om jag har lust att komma förbi honom en sväng på eftermiddagen / kvällen och visst gör jag det. Väl där får jag den största bukett med vita gladiolus som jag tycker så mycket om. Och förutom att de är fina, så är det ju perfekt att ha hemma såhär till helgen. Äkta blommor livar verkligen upp i hemmet. Han är verkligen en toppenbra vän
Personligen skulle jag nog inte gå och köpa blommor till någon jag för tillfället är lite osams med, men det är väl bland annat det som förklarar vilken härlig person och vän han är!

För någon timme sedan åkte killen min iväg till en av hans vänner, där han antagligen kommer att vara resten av kvällen. Så jag har fått en förfrågan av vännen här i texten ovan om jag vill ha middag där med honom och hans dotter och vem är jag om jag tackar nej till grillad kyckling?! Det är ju en total omöjlighet, så det är vart jag kommer att befinna mig denna fredagskväll.
Kram

FRÅGA:
Tycker du om att få blommor??

Kommentarer
Postat av: Sara - Only me

sv jo de är okej :D

va gör du?

2011-09-23 @ 22:10:39
URL: http://ssasas.blogg.se/
Postat av: Sandra

mums grillad kyckling!

2011-09-23 @ 22:53:04
URL: http://damii.blogg.se/
Postat av: kajsa

Jag tycker om att få blommor :D

fina bilder!

2011-09-24 @ 00:01:51
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: Amanda - Nya läsare sökes :p

så fin header och fina bilder. ;)

2011-09-24 @ 11:55:52
URL: http://vimmelhimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0