Lördag 6 juni 2015

Blommor finns det i alla fall ute.
 
God kväll bloggen och glad nationaldag Sverige!
 
För snart en månad sedan var det tvunget att tas ett beslut som kom att förändra hela livet. De som behöver veta vad detta är, vet det. Resten av världen kan få spekulera i vad det kan vara. Men jag orkar inte skriva om det, då det är för jobbigt och trots att det som sagt snart är en månad sedan så försöker jag att vänja mig vid en ny vardag. 
 
Igår grillade jag i alla fall med två st och det var nog den skönaste dagen på länge. Soligt och varmt! Grannen P berättade att det ska bli bra väder de kommande veckorna och det vore konstigt annars eftersom sommarmånaderna nu är här. Frågan är bara vad som ska hittas på i sommar. Vet att det finns en sak planerat och det är att ha en gäst över här i en vecka. Ca en månad kvar till det dock. Hoppas dock på en sommar med liv och många bra minnen.
 
Nej nu blir det inte ett roligare inlägg än såhär. Ska nog ta och spela lite wow och hoppas vinna i pvp.
Kram
 
Fråga:
Har värmen kommit där du bor än??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0