Onsdag 13 april 2016

Teddy tidigare idag, där han myste på mattan. :)
 
God kväll bloggen!
 
Jag har inte så mycket att skriva, förutom att de senaste två veckorna har väl inte varit de bästa för min del. Mest på grund av mig själv kanske. Livet går ju upp och ner, fast nu tror jag att det börjar kännas lite bättre igen.
Idag har det inte hänt mycket, men på fredag så ska jag på möte. 
 
Eftersom jag inte har så mycket att skriva så tänkte jag lägga in en rolig lista jag hittade på Sandras blogg, så här kommer den:
 
1. Drömresemål? Åka bil genom USA och få uppleva en massa saker på vägen!
2. Favoritmaträtt? Vad svårt, jag tror inte att jag har någon favoritmat, det finns mycket som är gott!
3. Nämn tre bra egenskaper med dig själv ?  Humor (är oftast glad), snäll, finnas där.
4. Godis eller chips ? Chips, då jag slutat med godis för över 10 år sedan.
5. Sommar eller vinter? Sommar helt klart, jag gillar inte kyla!
6. Första konserten du var på? Tror att det var westlife när de var som populärast.
7. Om du bara fick välja att äta en maträtt för resten av ditt liv, vad skulle det vara? Något med kyckling.
8. Vad är det galnaste du gjort? Haha, en massa saker. Men det säger jag ju inte här. :)
9. Favoritlåt? Finns för många bra för att välja en!
10. Om du var med i en skräckfilm, vilken roll hade du varit? Den som överlever såklart.
11. Nämn 5 saker som du gillar? Te, djur, min dator och mobil, musik och inredning!
 
Fråga:
Tycker du det är roligt med blogglistor som denna??

Kommentarer
Postat av: sandra.

Det är jätte kul med såna här listor :) du har en till att svara på som jag nominerade dig i :)

<3

2016-04-15 @ 20:34:01
URL: http://miinvardaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0