Onsdag 18 april 2012



God morgon bloggen!


Känns egentligen lite dåligt bloggat här inne den senaste tiden och trots det att tid och lust funnits, men av någon anledning har det inte blivit av. Har visserligen haft en hel del att göra och det har ju tagit upp mycket tid. Bland annat så har bilen varit inne på verkstad för byte av bromsok och skivor, sedan var det i förra veckan att byta ut vinterdäcken mot sommardäcken. Allt detta har varit mindre roligt då det gått åt en hel del pengar, men det har varit måsten som har varit tvunget att göras. Party hemma hos Nall och så firande av farmor har jag också hunnit med sedan jag bloggade sist.

Nog om det, är uppe tidigt denna morgon som ni kanske märker. Har dock varit vaken sedan kl 05.35 cirka för att skjutsa Patrick till jobbet då han blev inringd igår och vi har bara min bil. Så idag ska jag åka in lite senare till lilla jobbet så att jag kan åka och hämta honom när jag slutar, för sen blir det att åka och handla lite innan det blir matlagning.. Tror nog att jag tänker bestämma middag idag, även om det är barnveckan. Lutar i så fall åt grillat kött med potatissallad. :)

Nej, bättring med bloggandet nu! Måste lämna denna dator framme, eftersom den är bäst att blogga ifrån.
Kram

FRÅGA:
Gick du upp tidigt imorse??

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaa, jag gick upp tidigt! :)

2012-04-21 @ 17:11:33
URL: http://emmannygren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0