Onsdag 24 juli 2013

 
God förmiddag bloggen!
 
I förrgår så var vi ett gäng och grillade. Grillat är något som verkligen inte går att få nog av på sommaren, speciellt inte om det blir bra grillat! 
 
Och igår var jag iväg en sväng hos en vän och spelade spel och drack både vin och goda drinkar. Kan inte förstå att jag vann hela fyra av fem gånger på spelet igår. Att jag vunnit tre gånger på raken en annan gång och typ den enda gången innan igår så är det ju rätt imponerande. Så tyvärr spelar jag nog det där spelet bäst efter lite vin. Men det var en trevlig kväll och hade egentligen velat stanna längre, men jag hade ordnat skjuts, så det får bli en annan dag igen. För han sa att han ville ha revansch någon dag. :)
 
Vet inte vad som händer idag dock, får nog bli lite av en pysseldag om inget annat dyker upp. Har redan samlat ihop lite skräp som ska till soprummet, plockat in i diskmaskin och lite sådär. Får såna ryck ibland, men antar att det är bra.
Kram
 
Fråga:
Gillar du att spela spel??

Kommentarer
Postat av: anna

Gott med grillat. :) Ja, jag gillar att spela spel. Svar: Tack så mycket. :)

2013-07-24 @ 16:56:13
URL: http://villemo.webblogg.se
Postat av: Marie Bergman - Om livet på Cypern

Åh så fint det ser ut =)

2013-07-25 @ 15:03:08
URL: http://marieguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0