Tisdag 30 juli 2013

Bilder från i söndags... en dag på landet.
 
Hej bloggen!

Skriver detta inlägg väldigt sent, men har haft en rätt så jobbig dag med oväntade händelser. Tur vi har gevalia hemma, skämt åsido ;). Inget stort egentligen men det tog ändå bort rätt mycket av lusten till att hitta på något. Sedan tillät väl inte vädret det heller. Har regnat hela dagen. Kanske det behövdes också för det har varit väldigt torrt ute och säkert risk för brand har jag sett när jag varit ute med min lilla voffsing.
 
I söndags var jag ute på landet och hälsade på pappan min. Åkte bara över dagen och hann med att ta lite fina bilder, se på bygget av traktorhuset och blivande duschrummet som jag ska få välja våttapet till. Spännande!
Hann även med att äta god mat, grillat med klyftpotatis, sås och sallad och sedan rabarberpaj med vaniljsås till efterrätt. Var en bra dag även om det till största delen var mulet. På hemvägen hade vi dessutom tur, vi klarade oss precis till bilen innan regnet kom!
Kram
 
FRÅGA:
Gillar du att vara ute på landet??

Kommentarer
Postat av: Kitiya

superfina bilder :D

2013-08-17 @ 12:59:46
URL: http://www.photostop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0