Lör 28/8 2010

God förmiddag!

Har varit vaken i över 2h redan. Vaknade riktigt tidigt första gången fast vet inte vad klockan kan ha varit då. Gick dock upp vid 09 och läste lite innan jag väckte Nall en timme senare, så vi har nyss ätit frukost och direkt efter inlägget här så ska vi ut på en skön långpromenad. Kameran följer med, den är laddad och klar.

Igår fanns ingen tid eller lust över till bloggning utan istället så hade jag fullt upp med att försöka göra det lite fint här hemma, dock plockade jag bara med saker så det blev ingen dammsugning vilket det blir senare idag. Igår så plockade jag undan gamla schampo flaskor, tvålflaskor, gamla konservburkar och glasflaskor, sorterade och la dem i påsar. Ang schampo och tvålflaskorna så är det av ren lathet som de har blivit kvar i badrummet. Skämms nästan lite när jag tänker på det, jag menar hur svårt är det att ta och slänga det på en gång??

Nej, nu är det nog skrivet här. Nu ska jag göra mig iordning och sen ut!
Kram


FRÅGA:
Kan du ibland låta saker ligga av ren lathet?

Kommentarer
Postat av: Elisa

Hen fin lördag! =)

2010-08-28 @ 12:34:40
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0