Söndag 5/12 2010



God dag!

var vi framme vid den allra första söndagen i december och den andra advent är det också idag och jag är nyss hemkommen. Idag var det namnuppropning i kyrkan som jag, Nall och L var på. Mo kunde inte komma på grund av jobbet. Alltid en speciell stämning i en kyrka.

Om ett litet tag ska Nall iväg med min datorstol (som egentligen inte är en riktig datorstol) till en kompis som om jag har tur kan laga den. Köp nytt kanske ni nu tänkte, men grejen är den att jag verkligen gillar den där stolen, har haft den sedan jag var liten mer eller mindre och den är så bekväm. Men om den inte går att laga får jag såklart köpa mig en ny. Om några timmar får jag veta ödet för den där stolen.

Som sagt var så är det både söndag och advent, så idag vet jag inte riktigt vad som händer och sker för min del. Blir det som jag tror så blir det en lugn dag hemma inne i värmen. Kan vara skönt det med.
Kram

FRÅGA:
Har du tänt andra ljuset idag??

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Detta är en simpel version men otroligt god. Består av väldigt mycket is, mjölk, Baileys och Absoulut Vodka! =)

2010-12-06 @ 20:45:55
URL: http://kirkan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0