Sön 30/5 2010

God eftermiddag!

Igår kväll såg vi då på filmen the fourth kind, som handlar om människor som tror sig ha blivit bortförda av utomjordningar. Där var blandade scener som var äkta inspelningar samt låtsas scener baserade på dessa riktiga. Jag fick tipset av en annan bloggare, men jag måste säga att filmen kunde ha varit bättre. Enligt min mening var det mer eller mindre en dokumentär än en film, fast ändå inte. Mycket svårt det där. Filmen får inte mer än 2 av 5 om jag skulle betygsätta den.

Hann inte skriva något imorse då vi åkte iväg och firade morsdag. Efter det åkte vi och handlade samt hälsade på kära Morfar. Allt var bra som vanligt. Alltid lika kul att se!

Har väl inte så mycket mer att tillägga just nu, skriver kanske senare får se. Denna dag är ju ändå snart slut tyvärr.
Kram

FRÅGA:
Tycker du om film??


Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Jag gillade verkligen den filmen, att den var lite lik en dokumentär gör mig inget, det gör filmen lite mer originell när den inte är som andra. :)

2010-05-30 @ 19:30:18
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Diana

Jag håller med, den kunde varit bättre!

2010-05-30 @ 19:38:11
URL: http://salsan.blogg.se/
Postat av: Petra

Nu behöver jag verkligen din hjälp läs mera om det under rubliken frisyr hjälp.



Min kod:



Sommar

Lössen: 123456

2010-05-30 @ 21:08:48
URL: http://petrasjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0