Tors 20/5 2010

God dag!

Igår blev det ofrivilligt uppehåll med bloggen. Vårat internet dog plötsligt och kom inte tillbaka på hela kvällen. Så då gav jag upp och läste istället. Vad annat kunde man göra?! Märkte att internet bara la av mitt i allt. Så det var mindre kul. Idag däremot verkar det fungera som det ska igen, så jag är glad!

Vi kom nyss hem här efter att Nall har varit snäll och skjutsat runt på mig för mina ärenden jag hade idag. Så jag fick allt avklarat så nu känner jag mig stolt och glad över det jag fick gjort. Vi åkte direkt efter frukosten och när ärendena var avklarade åkte vi och hämtade lite snabbmat. Inte bra, fast så väldigt gott. Nu blir det dock att hålla i pengarna tills räkningarna är betalda och klara så man vet vad man har att röra sig med.

Nall har precis badat våran lille voffsing Gubben och han blev så fin, men det återstår klippning. Så det ska jag göra nu framför beverly hills 90210.
Kram!

FRÅGA:
Är du ofta på stan??

Var nere på stan förut idag och passade på att knäppa denna bilden. Detta är precis mitt i stan bakom Mc Donalds. Inne i lokalerna där mc donalds är finns även bio och lite andra snabbmat ställen.
Tror nästan bestämt att inspirationen kommer tillbaka sakta och säkert. Kameran har åkt ner i väskan en del på sista tiden.

Kommentarer
Postat av: cajsa

tack :) hur är de med dig ?

2010-05-20 @ 13:53:09
URL: http://cajsawennerberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0