Söndag 28/11 2010


Hemma hos Mo var det redan adventsfint. Hon hade redan gjort det förra helgen berättade hon. Alltid lika mysigt att vara där då hon & B har en jättefin lägenhet.

God dag!

Igår var vi som sagt var hemma hos Mo och planerade inför det som komma skall. Och imorgon är det möte på den där byrån där man berättar hur man vill ha det. Så där blir det att berätta det som vi kom överens om. Måste även till af och i samma veva när vi ändå är i närheten kolla upp musik som då ska spelas. 
Vi blev kvar på middag hos Mo igår kväll, dit även en av kusinerna med fru och barn kom, då den middagen var planerad sedan långt tillbaka. Men som sagt så blev vi också bjudna att stanna på middag. Det bjöds på potatismos, fläskfilé, sallad och en sås gjord på svamp och enbär som grund. Jättegott och första gången jag åt ordentligt sedan i tisdags skulle jag tro. Behövde den energin som det gav. Hem därifrån kom vi inte förrän vid 22 tiden.

Inatt hade jag svårt att sova igen, vaknade vid 02.30 ca och kunde inte somna om förrän ca två timmar senare. När jag låg där sömnlös ville jag bara att det ska bli morgon. Nätterna är svårast nu faktiskt. Dagarna är inte lika jobbiga.

Nu på förmiddagen har det snöat (och snöar gör det än lika mycket) så att det knappt går att se ut och så har jag faktiskt adventspyntat. Advent är en fin och mysig tid, som säkert också kan ge någon form av tröst i denna svåra tid.
Så nu är ljusstakar och julstjärna uppe. Funderar även på om jag ska fixa lite annat pynt som vi köpte för ett tag sedan eller om det ska få vänta lite till. Jag är i valet och kvalet. Får kanske använda Nall som smakråd när det kommer till den saken även om han inte är så intresserad av pynt som jag är. Att pynta är roligt och gör att jag får tankarna på annat håll för en liten stund.
Kram

Kommentarer
Postat av: www.iinaaass.blogg.se

Hejsan!

Jag tycker att DU ska kolla in min blogg. För där kan du designa ditt alldeles egna smycke!

Missa inte att det just nu pågår JULSPECIAL, priserna är oslagbara!

Du får designa ditt alldeles egna smycke, som du kan ge bort i julklapp till personer som står dig närmast. Det bästa av allt är att du/personen blir ensam om att ha just det smycket! För smycket finns endast i 1:ex i hela världen!

2010-11-28 @ 15:29:58
URL: http://iinaaass.blogg.se/
Postat av: Dilan Dilir

fin blogg!:)

2010-11-28 @ 16:55:26
URL: http://www.dilaanisme.blogspot.com
Postat av: queen

fina bilder

2010-11-28 @ 18:22:46
URL: http://feelia.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Jag läste tidigare inlägg om vad som hänt och jag är så himla ledsen för er allihopa! Kunde inte kommentera det inlägget så körde på detta i stället.



sv: Det är verkligen så häftiga på denna mässa! :D

2010-11-28 @ 19:21:17
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: moabiieber

vadå? :)

2010-11-28 @ 21:38:57
URL: http://mouuas.blogg.se/
Postat av: Nadja

Så mysig bild. =) Finns på msn om du orkar snacka. kramis. =)

2010-11-28 @ 21:53:51
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0