Predators


Förra lördagen såg vi filmen Predators från detta år. Och jag
måste säga att jag tyckte filmen var helt okej. Betyg: 3.5 av 5.

God kväll!

Detta blir det tredje inlägget denna dag. Vad har hänt? Jag brukar ju inte blogga så här mycket nu för tiden. Även om jag verkligen försöker att komma igen med bloggandet igen! Och då på allvar. Men ibland har jag så svårt att hitta inspiration till ett inlägg och då blir det att jag inte skriver alls. För vad ska skrivas då?

Väntar hur som helst på att Nall ska komma tillbaka från affären där han är och handlar chips till filmen som vi ska se ikväll. Kommer just nu inte på vad filmen som vi ska se heter, men jag skriver det imorgon. Chips är det enda som jag faktiskt unnar mig lite då och då. Även om jag inte äter det fullt så ofta som förr. Kanske tur det!

Förra lördagen däremot blev inte bara en dag full av besök, utan då såg vi även på film.
Vi valde då att se filmen predators från detta år och jag som gillar sådana filmer måste säga att filmen var helt okej! Betyget för denna filmen blir 3.5 av 5 möjliga.
Det hände så gott som hela tiden något i filmen, utan att det blev för mycket på en och samma gång. Och med en sådan film så vet jag egentligen inte riktigt hur jag hade väntat mig att den skulle sluta, men jag måste säga att jag inte blev särskillt förvånad slutet. Om jag tänker efter så var det kanske rätt så väntat med just ett sådant slut på filmen. Undrar ni vad jag pratar om? Se då filmen predators.

Handling:
Royce (Adrien Brody), är en legosoldat som tillsammans med en grupp andra elitsoldater vaknar upp på vad som verkar vara en ny planet. De har alla förts samman på ett mystiskt vis. Motvilligt leder Royce gruppen. Dessa kallsinnade mänskliga "rovdjur" befinner sig plötsligt i fullt krig med något de inte kan förstå. Resultatet blir den ulitimata kraftmätningen mellan jägare och byte.


FRÅGA:
Har du sett predators eller någon annan predatorfilm??

Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

Tack! :)

kul o höra :D

2010-10-09 @ 21:13:05
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Skumt! Jag såg också en film med Adren Brody igår! Fast inte denna. :P

2010-10-10 @ 10:21:29
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: SANDRA-EN BRA BLOGG!!

vill se den!

2010-10-11 @ 13:49:52
URL: http://saandraans.blogg.se/
Postat av: Mochride - mitt hjärtas röst

Den där vill jag också se

2010-10-11 @ 20:26:46
URL: http://mochride.blogg.se/
Postat av: jenifher <3

varför sån stil ? för jag gillade de?:P

2010-10-13 @ 22:11:42
URL: http://piizzaface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0