Trött



Skönt att vara hemma efter mycket spring. I alla fall känns det som att jag har sprungit runt
hela dagen, antar att det beror på att jag fortfarande inte känner mig helt kry än.

Nu är jag äntligen hemma och är klar med att uppackningen. Efter mötet åkte vi nämligen och storhandlade. Hade egentligen ingen lust med det alls, men det var tvunget att ske då vi inte haft någon mat alls hemma och stackars Nall fått ta torra mackor eller så på grund av att jag legat mer eller mindre sjuk. Väldigt hostig och trött i alla fall. Och han hade ju inte vidare mycket slant att handla för, och jag hade ingen ork eller lust att ta mig upp för att handla. Men nu är det alltså klart. Och med panten och mitt rabattkort sparade vi in ca 100 kr nästan. Toppen!

Mötet gick nog inte sådär jättebra när allt kommer omkring. Jag var inte det minsta förberedd som hon som jag träffade tyckte att jag borde ha varit, men det fanns en förklaring och hon skulle prata med de på af om att det var dåligt att inte ha informerat mig i tid. Men men, det kommer nya chanser och förhoppningsvis då till något som jag skulle passa bättre till. Nya tag! :)

Nu däremot ska jag slå mig ner med en avslappnande kopp te. Jag behöver det efter allt spring denna dag.
Kram


FRÅGA:
Storhandlar du / din familj??

Kommentarer
Postat av: R

Sv: Varför är det bara sådär? :) ger en kram



Nja, storhandlar blir det väl ibland men mest försöker jag och sambon veckohandla och ibland blir det ganska så mycket också.



Hoppas att du mår bättre nu!

Kram

2010-09-21 @ 19:48:03
URL: http://thenightslight.blogg.se/
Postat av: J E N N I C A

allt bra med dig?

2010-09-21 @ 21:38:34
URL: http://jennicaelin.blogg.se/
Postat av: cornelia

tack så mycket, det värmer!

Hoppas du haft en bra dag, kram:)

2010-09-23 @ 18:51:00
URL: http://coconelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0