Torsdag 1 december 2011


"Nya bilen" då min andra tyvärr har ett stort problem som jag inte har någon lust att lägga ut pengar på..

Hej!

Tänk att vi redan är inne i december och därmed årets sista månad. Kan knappt förstå att det är sant, för det har gått så väldigt fort hela året. Och när jag tänker tillbaka så har det hänt så väldigt mycket det här året, på alla plan. Och på de allra flesta sätt har det varit bra saker som har hänt.

Något mindre bra däremot är att vi i förra veckan upptäckte ett problem med min bil och tyvärr är det problemet lite för stort för att jag ska vilja lägga ut pengar för att fixa till det, så jag ska sälja den. Istället så har jag köpt bilen ni kan se här ovanför för exakt en vecka sedan och hittills är jag nöjd. På den är det än så länge bara småsaker som ska fixas till, bland annat ska det kopplas in lite billjud, sedan ska rutorna tonas och till sist en annan bilklädsel då sätena är så tråkiga. Men det är som sagt inget som måste göras så fort som möjligt även om det vore roligt att få den lite extra fin.

Idag har inte humöret varit på topp av olika anledningar. Men vad ska man göra åt det mer än att försöka ta nya tag och hoppas på att morgondagen blir lite bättre. Då är det ju ändå fredag!
Kram

FRÅGA:
Vad har du för färg på bilen??

Kommentarer
Postat av: Nadja

Jo det går. =) Vad har hänt på sista tiden? =)



Kram

2011-12-01 @ 21:34:14
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: M a r i a h

Roligt med en ny bil och nya planer och så :D Jag vill också ha en ny bil, ja fast en till :) En att styla och göra iordning =) Men det får bli när jag pluggat färdigt!



Jag har en vit bil, lätt en av de snyggaste färgerna om allt är iordning/tip top :)

2011-12-10 @ 12:51:56
URL: http://nintendoandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0