Tisdag 24 april 2012


Voffsen ligger på gamla mattan och vilar efter att ha jagat pinne. :)

God dag!

Ni som fortfarande kikar in i bloggen kan ju se att jag ändrat om designen för några dagar sen, det blev ju helt okej, eller hur?! :)

Innan jag igår sa att jag kunde vara hundvakt till Gubben så fixade jag till här hemma med att lägga den gamla mattan ovanpå den nya. Vill ju inte gärna att han kommer med sandiga tassar och förstör den.. Så tidigt på eftermiddagen åkte jag och hämtade honom vid Nalls jobb och sedan åkte vi och kastade lite pinne i en av hundrastgårdarna här i närheten. Hans favoritlek förutom att leka med tennisbollar!

Igår passade jag även på att ta lite bilder på hemmet, har ju för ett tag sedan skrivit att jag ska lägga ut bilder på hur jag bor nu med nya möbler och allt. Har inte velat göra det tidigare då det har legat en massa saker lite här och var. Och de har inte blivit bortplockade av ren lathet, så igår fick jag äntligen tummen ur och började städa bort allt som såg rörigt ut och så kunde de bilderna äntligen bli av. Nu återstår det bara att lägga in de i datorn och sedan välja ut. Vet att en del blev suddiga, så de ryker ju direkt.

Snart får jag besök av min snälla Pappa och då blir det att dricka lite te / kaffe och prata bort en stund. Ska bli roligt att även han får se hur fint det blev här igår. Vet att han sagt små pikar om att det är lite stökigt. ;)
Kram

FRÅGA:
Gillar du nya designen?

Kommentarer
Postat av: elin-

din design är fin!

2012-04-30 @ 12:42:20
URL: http://snowwhite.devote.se
Postat av: Naomii

Den är enkel och fin, btw det är aldrig för kallt för glass! :D

2012-05-02 @ 20:49:55
URL: http://naomiespinosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0