Torsdag 26 april 2012


En bild från i februari..

God kväll bloggen!

Idag har väl inte varit den allra bästa dagen på många sätt. Alldeles för många tankar i huvudet. Har man gjort rätt val alla gånger i livet och om jag fick göra om de valen, skulle jag välja samma igen? Just nu känner jag mig bara allmänt förvirrad och frågorna flyger omkring likt en virvelvind och däri någonstans finns säkert svaren, gäller bara att försöka hitta och sedan fånga dem.

En av dagens höjdpunkt i alla fall är när jag och Nall gick en promenad med Gubben. Även om det har varit molnigt och stundvis regnigt så har det i alla fall varit skönt ute. Att bara få gå och prata med varandra om livet. Sedan åt vi mat tillsammans, bacon, ris och en sås. Gott, länge sedan jag åt något sådant.

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, är själv hemma och funderar på om jag ska ta ett bad och läsa eller spela lite?  Återstår att se i alla fall och i vilket fall som helst så blir det en kopp te först. Den andra koppen idag, duktigt!
Kram

FRÅGA:
Tycker du om att läsa??

Kommentarer
Postat av: kajsa

SV: vilken tur att du också tycker det=)

Gillar din blogg ;)

2012-04-30 @ 17:33:07
URL: http://kajsaniils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0