Måndag 31 december 2012

Lite bilder från självaste julafton.
 
God dag bloggen!
 
Råkade sova mycket längre idag än det var tänkt, men det blev sent igår. Lika bra att ha övat inför inatt då det säkert blir en sen kväll, för idag är det ju trots allt nyårsafton! ;) Och lika sent som alltid, igår vill säga, så blev det klart vad vi ska göra. Det blir att vara hos min Mo och hennes B, dock utan pappan min och G för båda de är sjuka. 
 
Tänkte hursom helst såhär exakt en vecka efter julafton visa upp lite bilder från just den dagen. Familjen kom hit och det var en riktigt mysig dag även om allt inte gick som planerat då han som skulle hjälpa mig att förbereda maten var iväg och hämtade folk så att min farmor fick hoppa in istället. Hade nog klarat det själv, men på det viset blev det ju lite mindre stressigt. Vi åt hur som helst mat, sedan blev det kalle anka och till sist julklapps spelet som vi kör varje år eftersom vi har slutat med julklappar för länge sen. Jag vann tyvärr inget denna gång. :)
 
Det var i stort sett det som hände på självaste julafton eftersom kvällen bara blev en lugn hemmakväll med fotbad och allt sånt som är lite hemmaspa aktigt.
Kram
 
FRÅGA:
Hur ska du fira nyår??

Kommentarer
Postat av: BLINGA DIN MOBIL PÅ WWW.PHONFASHION.SE

fina bilder :D


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
BLINGADE MOBILSKAL

WWW.PHONEFASHION.SE
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2013-01-22 @ 20:48:51
URL: http://www.phonefashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0