Fredag 24 februari 2012


Inte de bästa bilderna, men det är thailunchen i förrgår och så kvällens fredagsmys..

God kväll bloggen!

I förrgår klarade jag av ytterligare en av de saker som är svåra för mig. Nämligen ett restaurangbesök under våran lunch. Blev bara Jimmy och jag som gick dit och jag måste säga att det gick väldigt bra den här gången och till stor del var det tack vare Jimmy som var lugnet själv. Enda minuset denna gång var att det var en fullsatt restaurang, men jag klarade det!

Har haft en lång dag och har fått massor gjort. Orkar egentligen inte göra mer men har lite kvar innan jag är klar för idag och då kan man säga att det mesta faktiskt är fixat. Allt som då egentligen återstår är att fixa om i lådorna nere i källaren och genom att göra det kommer några lådor bort och det blir med andra ord mera plats där. Fast det får bli en annan dags projekt.

Fick sms nyss om att Patricks chefer inte svarar i telefonen och att de slutade kl 14 redan, medan han slutar vid 22. Så han och den andra killen han jobbar med är inlåsta för tillfället. Känns illa, vi som planerat en myskväll och jag som verkligen jobbat hårt här i mitt nya hem för att få bort så mycket som möjligt just både för det, att hans dotter kommer hit imorgon och så kommer min födelsedag på söndag. Bara hoppas att någon kommer dit och öppnar.
Kram

FRÅGA:
Har du planerat din helg??

Kommentarer
Postat av: Nadja

God kväll gumman! =)



Nu har vi pratat flera timmar ikväll på msn. =)

Grattis på födelsedagen! =) Hoppas du får en underbar dag med tårta och presenter. =) kram

2012-02-26 @ 01:16:23
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0