Torsdag 16 februari 2012


Inte den bästa av bilder, fast tog den på vägen till ikea i måndags kväll.

God kväll bloggen!

Ikväll har jag bestämt mig för att äntligen ta lite tid för denna blogg. Har inte varit den roligaste dagen, men alla dagar kan ju inte vara roliga, eller hur!?

Känns som att jag lika gärna kan skriva att jag bor hos Patrick, med den anledningen att Nall och jag ska bo särbo ett tag har vi bestämt, inte för att vi har det dåligt på något sätt utan för att vi ville testa på det ett tag. Ett gemensamt beslut, och det ironiska är att jag inte ville flytta till området Nall ville flytta till men så slumpade det sig som så att han fick lägenheten i porten bredvid Patrick. Patrick erbjöd att jag fick bo här om jag inte hittade en lägenhet och så fick det bli. Så Nall och jag har det nära till varandra, det är bara att gå genom källaren. :)

I måndags hade vi planerat in ett besök på ikea, där det har handlats både det ena och det andra. Eftersom jag ska bo här ett tag så ville jag ha andra möbler och jag har fått tillåtelse att göra allt i min smak, så vi har verkligen ett eget extreme home makeover här hemma just nu. Bor mer eller mindre i ett enda kaos och det är flyttkartonger precis överallt. Inhandlade en grymt fin byrå som vi pysslade ihop igår kväll och den är snart fylld med mina kläder tills vi gjort mer plats i klädkammaren. Sen är det meningen att jag ska ha mina saker däri, så som viktiga papper och foton har jag tänkt. Vi har även pratat om att fixa en likadan byrå att ha i klädkammaren även om den egentligen är för fin för att ha därinne, men det skulle vara praktiskt. Vi får se hur det blir. Har mest fullt upp med att få hit mina saker och just nu längtar jag mest efter ordning och min nya soffa som kommer på måndag! När allt det är fixat ska ni få se hur det ser ut här och har sett ut. Före och efterbilder med andra ord.

Nu
ska jag gå och ta en kopp te, dagens första och sista eftersom att det inte finns något mera te här. Blir att åka och hämta det i gamla lägenheten imorgon.
Kram

FRÅGA:
Har du bott / bor tillsammans med en vän??

Kommentarer
Postat av: Nadja

Hejje gumman! =)



Oj här har det hänt saker, du har flyttat och är särbo. =) Hur kan det vara?



Vad skoj med nya möbler och hoppas det kommer bilder på bloggen. =) Är jue nyfiken hur du bor nu. =)



Kram

2012-02-16 @ 22:43:09
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: Elina

Bara för att "testa på"? :O

2012-02-17 @ 18:11:21
URL: http://eliiinas.blogg.se/
Postat av: blahhhhhhhhh

ORKAA :((

2012-02-20 @ 21:23:44
URL: http://blahahahah.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0