Tisdag 17 januari 2012


Avkopplande myskvällar är guld värda..

God kväll tisdag!

Nu var det som vanligt ett bra tag sedan det skrevs något här i bloggen, men just nu har jag lite fullt upp. Mycket att göra och mycket att tänka på, men det kommer snart att bli bättre. Det börjar äntligen klara upp sig med allt som funnits att tänka på och ta tag i, nu finns det äntligen ett slutdatum mer eller mindre!

Igår började jag att plocka bort alla julsaker, och det sista togs bort idag. Så nu återstår det bara att se om Nall har fått tummen ur och på egen tanke gått ner i källaren för att hämta julgranskartongen och packa ner julgranen tills senare i år, närmare bestämt december.

Ikväll tar jag det så lugnt som möjligt och passar samtidigt på att ha en myskväll med nyaste vännen. Vi dricker vin och spelar spel på en varsin dator. Ja, eller just nu så bloggar jag förstås, men ska snart logga in på spelet, så kan vi även spela tillsammans. Jag har nog allt blivit lite fast i det där spelet men det gör inget, för det kan faktiskt vara ett skönt avbrott från vardagen.
Kram

FRÅGA:
Brukar du mysa mitt i veckan??

Kommentarer
Postat av: JohannaStekpanna

Söt blogg! Följas via bloglovin?

2012-01-21 @ 11:17:25
URL: http://johannastekpanna.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag älskar att mysa mitt i veckan! :)

2012-01-31 @ 15:59:49
URL: http://faithhopelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0