Måndag 4 juni 2012


Jordgubbar och melon!

God kväll bloggen!

Har varit händelsefulla dagar den senaste veckan. I fredags festade Jag, Nall, Mats, Sandra, Challe och Patrick plus lilla julia. Dock gick de två sistnämnda hem eftersom minstingen skulle sova. Trevligt med grillat och mycket prat. Sådana kvällar som behövs ibland. Vid 03 tiden ganska så exakt var festandet över för min del, men jag kunde nog inte somna förrän en och en halvtimme senare. Typiskt!

Igår var vi däremot och införskaffade mig ett promenadband. Har velat ha ett i flera år och igår såg vi ett för bara 1500 kr, så då passade vi på. Förr hade jag ju min träningscykel, men den har min Mo fått. Dessutom tror jag att det är lättare att starta promenadbandet med motor och gå en stund än att släpa sig upp på en cykel och trampa runt i ca 50 minuter som jag brukade göra förr. Återstår ju att se. Spännande!

Idag då. Följde med lilla jobbet till Söderköping och det tog ju hela dagen. Så bara för det får jag en liten sovmorgon imorgon. Ska bli skönt med en lite kortare dag och sedan är det ju ledigt en dag mitt i veckan. Ledigt kan det ju inte bli för mycket av, i alla fall inte fina och soliga dagar vilket det enligt vädret förut har en chans att bli just på onsdag.
Efter lilla jobbet var det iväg direkt igen för att kolla på en ny tv. Idag är ju nyöppningen av ett större elgiganten här i stan så det var ju självklart en del låga priser. Men på vägen dit såg vi att mediamarkt hade utmanat priserna och sänkt samma tv med 500 kr. Så det blev en ny tv till vardagsrummet. En 46a. Perfekt! Så den har vi invigt med ett avsnitt glamour, riktigt spännande avsnitt idag för övrigt..

Blev en hel del text härinne idag och lite senare blir det vattenmelon!
Kram

FRÅGA:
Festar du ofta??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0