Onsdag 14 mars 2012


Bild från torsdagen förra veckan då Jimmy och jag stack ifrån lilla jobbet en sväng och kollade i affärer.

God dag onsdag!

Dagarna går verkligen i en rasande fart och det är återigen ett bra tag sedan ett inlägg kom i denna blogg. Men nu kände jag att det kan vara dags för ett inlägg här igen. Har väl egentligen känt det länge, för jag har tagit lite kort då och då sedan sist, men aldrig blivit av att starta upp denna laptop som jag bloggar ifrån..

Denna vecka är vi äntligen ensamma här hemma och även om hans dotter är snäll och väldigt lätt att ha med att göra så är det ändå väldigt skönt då det är bara vi. För det är allt en väldigt stor omställning att leka och spela spel dagarna igenom. Det gäller väl bara att vänja sig skulle jag tro, men det tar nog sin lilla tid innan det händer.

I söndags var det en årsdag (privat, så bry dig inte om att fråga) så då kände jag inte alls för att blogga. Samtidigt hade Patrick dagen innan lovat hans dotter att vi skulle hitta på en massa roligt under söndagen. Och jag tror nog att det var tur i oturen om man säger så. Att få tänka på annat. Bland annat så var vi och fikade med tårta och kaffe, gick i affärer och så lite skräpmat på vägen hem. Väl hemma blev det lite spel och sånt roligt innan hon badade och nattades.

Förutom då så hade det inte hänt vidare mycket denna vecka. Har mest tagit det rätt så lugnt. Har självklart spenderat en del tid framför "nya" spelet wow. Har kommit rätt så långt med min alv flicka och nu är hon på högsta leveln så nu gäller det bara att skaffa bättre kläder och vapen till henne så att hon kan vara med och spela med Patricks på hans speldagar. Galet egentligen hur roligt man kan tycka att såna spel är, men det får en att glömma vardagen för en stund och ha roligt.

Idag hade vi egentligen tänkt ta e promenad ute, men moln kommer och går så det ser inte direkt skönt ut. Så tror att vi sparar det till en annan dag. Ska däremot försöka få honom att sätta ihop nya byrån som vi var och hämtade i lördags, så att jag kan få in alla mina kläder i klädkammaren. Just nu ligger alla i byrån i vardagsrummet och däri ska vi ju ha annat som inte behöver vara framme i vardagsrummet. Sedan väntar såklart vardagsnöjet glamour och lite spel!
Kram

FRÅGA:
Tycker du om att spela spel??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0