Torsdag 15 mars 2012


Fick dessa örhängen i söndags, dels en sen födelsedagspresent och dels för att lätta upp dagen..

God dag bloggen!

Igår skrev jag ju att vi i helgen gick i lite affärer och tittade. Det blev några presenter till hans dotter som fyllde år igår, men också sen födelsedagspresent till mig. Örhängena fick jag välja själv, fast frågade såklart vad han tyckte om dem och i vilken färg de var finast. Alltid roligt när en kille har en åsikt om saker och vågar säga om det ser bra eller dåligt ut. Till slut föll valet i alla fall på dessa aprikosrosa örhängen som jag tycker passar mig väldigt bra eftersom att jag har rosa toner på rouget. Använder de redan, men de kommer bli ännu snyggare i sommar med rätt kläder till! Små smycken gör så väldigt mycket för helheten tycker jag. Använder sällan halsband, men det är något som annars är väldigt snyggt.

Kom hem för ett tag sedan och måste säga att det är så skönt. Är ensam här hemma nu då Patrick åkte för att jobba, så vi hann bara säga hej då mer eller mindre. Och vet inte direkt vad jag ska hitta på nu en dag som den här. Ute var det så fint väder imorse, men när jag var på väg hem hade det blivit grått och trist ute. Sånt kan verkligen få ner humöret, men lever på de tidigare dagarnas sol.

Ska försöka ha den här datorn lite mer framme så att det blir lite lättare att blogga. För det är allt lite besvärligt att ta fram den och lägga tillbaka den. Nu är den i köket och kanske kan det finnas en plats här för den. Måste dock se till att få undan allt som bara ligger och tar plats här. Och tyvärr är ju det något som man måste känna för. Undra varför egentligen när allt känns så mycket trevligare när det är rent och fint på bordet. Fast måste ju även tänka på att det flyttades in en tvåa i en tvåa så att säga. Så är ju rätt dåligt med plats för saker och ting. Ytterligare en anledning till att vi verkligen måste sätta ihop byrån i helgen då det aldrig blev av igår.
Kram

FRÅGA:
Använder du örhängen??

Kommentarer
Postat av: elina

snygga örhängen!:D

2012-03-15 @ 23:14:00
URL: http://jonssonbarn.blogg.se/
Postat av: Linn

Har funderat på att ta hål i öronen, men har inte bestämt mig än.

2012-03-17 @ 12:55:21
URL: http://knyttsak.blogg.se/
Postat av: Anonym

Använder örhängen sällan numera, men det kan vara väldigt snyggt ibland; piffa till ens outfit liksom. Ha det bra!

2012-04-06 @ 20:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0