Måndag 28 maj 2012


Bilder från i fredags.. Älskar jordgubbar!

Här ovan är då bilder från i fredags på lilla jobbet. Vi gjorde lite fika bestående av rulltårta, med sylt och grädde toppat med en jordgubbe till alla och jag kunde såklart inte motstå att stå och äta de jordgubbar som blev över. Det är verkligen sommar! Trodde aldrig att dagar där kunde gå så fort som i fredags där, men det kan de tydligen. Även idag har tiden gått fort då vi åkte till Finspång för att packa. Bästa av allt var nog att åka lite bil och dessutom få betalt för det, då jag kommer få milersättning. :)

Fast på tal om jordgubbar, så har vi ett gäng i kylen som väntar på att jag / vi ska äta de.. och vi vill ju inte göra de besvikna, så det finns en stor chans att det blir av lite senare ikväll.
Kram

FRÅGA:
Tycker du om grädde?

Kommentarer
Postat av: Ida

åååhh så gott det ser ut!



Svaret på frågan är ja! älskar grädde!

2012-06-01 @ 19:15:29
URL: http://www.stylebygissler.devote.se
Postat av: josse

Hejsan ! Det var längesen. Kommer du ihåg mig ? :)

2012-10-13 @ 20:51:15
URL: http://jagkallaslilljosse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0